|
Oferta Mała Firma |
OFERTA MAŁA FIRMA PLUS |
OFERTA BIZNES PROFESSIONAL |
Przeznaczenie |
Wymagający Klienci indywidualni,Małe i średnie przedsiębiorstwa, Instytucje i urzędy |
Wymagający Klienci indywidualni, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Instytucje i urzędy |
Średnie i duże przedsiębiorstwa, Banki i instytucje finansowe, Operatorzy telekomunikacyjni |
Dostępne prędkości |
Łącze asymetryczne |
Łącze asymetryczne |
Łącze internetowe symetryczne i asymetryczne redundantne (3 trasy protokół BGP4. Możliwość indywidualnych ustaleń |
Gwarancja jakości usługi – SLA |
Tak – 95% |
Tak – 97% |
Tak – od 99 do 99,7% |
Rodzaj podłączenia |
FTTB lub FTTH (GPON) port 1000 Mb/s |
FTTB lub FTTH (GPON) port 1000 Mb/s |
Technologia Metro – Ethernet z dedykowanym włóknem główny węzeł – router końcowy – brak overbookingu, Port 1 GB lub 10 Gb Dzierżawa dedykowanego włókna światłowodowego, dojście do wskazanych miejsc montaż przełącznicy oraz zakończenie włókien kablem przyłączeniowym z końcówkami wg wskazań klienta (preferowane LC ), montaż przełącznika Ethernet – bezpośredni styk L2 z naszym routerem brzegowym |
Router – urządzenie końcowe |
W standardzie użyczenie, Własność operatora, Konfigurowany przez operatora – usługi konfiguracyjne w cenie abonamentu |
W standardzie użyczenie, Własność operatora, Konfigurowany przez operatora – usługi konfiguracyjne w cenie abonamentu |
Indywidualnie dobierane urządzenie dopasowana do oczekiwań Klienta, którym możemy kreować dowolne usługi włącznie z dedykowanymi Vlanami, NATami, DMZtami, czy rozmaitymi tunelami VPN |
Stały adres IP |
Nie |
Tak |
1 dedykowane publiczne, stałe IPv4, możliwość przydziału via RIPE IPv6 |
Serwis |
Czas reakcji – do 24h Deklar. czas usunięcia awarii – do 48h |
Czas reakcji – do 12h Deklar. czas usunięcia awarii – do 24h |
Czas reakcji – do 4h Deklar. czas usunięcia awarii – do 8h |
Faktury |
W wersji elektronicznej lub odpłatnie w wersji tradycyjnej, termin płatności do 15 |
W wersji elektronicznej lub odpłatnie w wersji tradycyjnej, termin płatności do 15 |
W wersji elektronicznej lub nieodpłatnie w wersji tradycyjnej, termin płatności do 15 z możliwością wydłużenia |
Obsługa klienta |
Biuro Obsługi Klienta w dni robocze i soboty, Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, infolinia całodobowa |
Biuro Obsługi Klienta w dni robocze i soboty, Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, infolinia całodobowa |
Biuro Obsługi Klienta w dni robocze i soboty, Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, infolinia całodobowa, indywidualny opiekun 24/7/365 (366) |
Dodatkowe usługi możliwe do dobrania |
WiFi, HotSpot, Przekierowanie portu TCP/UDP, fizyczny adres IP, a nie DMZ. Idealne rozwiązanie dla firm potrzebujących serwer VPN. |
WiFi, HotSpot, Przekierowanie portu TCP/UDP, VLAN – w cenie Brak NATowania, fizyczny adres IP, a nie DMZ. Idealne rozwiązanie dla firm potrzebujących serwer VPN. |
W2S NETBackup – dodatkowa dedykowana radiolinia punkt-punkt o gwarantowanej przepustowości 15 Mbitów, W2S Burst – możliwość chwilowego przekroczenia pasma do 100 Mbitów w czasie nie przekraczającym 60 sekund, W2S Commitment czyli rozliczanie przekroczenia dodatkowego zużytego ponad umowę pasma rozliczany w 95 percentylu rozliczany w cyklu miesięcznym, Dodatkowy adres IP, Hosting, Serwer dedykowany |
Pozostałe usługi możliwe do dobrania |
Telefonia stacjonarna z usługami dodatkowymi nagrywanie rozmów, wirtualne centrale itp., Cyfrowa telewizja HD, Monitoring IP – z możliwością rejestracji obrazu, Zaawansowane systemy monitoringu |
Telefonia stacjonarna z usługami dodatkowymi nagrywanie rozmów, wirtualne centrale itp., Cyfrowa telewizja HD, Monitoring IP – z możliwością rejestracji obrazu, Zaawansowane systemy monitoringu |
Telefonia stacjonarna z rozbudowanymi usługami dodatkowymi nagrywanie rozmów, wirtualne centrale itp Cyfrowa telewizja HD Zaawansowane systemy monitoringu IP |